110604 sommarkänslor


Lite såhär såg det ut på landet idag. Arbetade hela morgonen. Vid 13.00 var årets första bingo nere på dansbanan. Det är faktiskt lite halvmysigt, trots att vinsterna alltid har med trädgårdsarbete att göra. Efter detta vid 15.15 ungefär, slocknade jag i solstolen i trädgården. Sov ca 1 timme. Pyttelite färg har jag väl fått, trots att det var sent på eftermiddagen. Pappa har begett sig in till stan igen för att jobba. Mamma har landat med planet från Spanien och är nu påväg ut till landet. Skulle följt med Robin på någon fest här ute, men eftersom mamma har varit borta i en vecka ville hon att jag skulle hålla mig hemma.
Imorgon ser det ut att bli sämre väder, i så fall vill jag nog in till stan igen. Arbeta ännu mer och sedan träffa vänner på kvällen. Måste ju passa på! Lyssnar på Promoe och har sommarkänslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0