110308 uprising




Jag är på bra humör. Har egentligen alldeles för mycket plugg, är väldigt trött, har ont i hela min mun och kan inte äta riktigt, har hittat min drömkamera som är alldeles för dyr och jag borde både hinna jobba och träna. Men det gör inget, för livet leker ändå. Det börjar bli vår, det är varmt och soligt ute, jag har invigt solglasögonen för i år, mamma har köpt hem semlor, imorgon åker vi med skolan till Romme och jag är sådär lättsam och orkar inte bry mig om några problem. Under nästa vecka hoppas jag att plugget lugnar ner sig lite, efter konstant stressande i princip enda från jullovets slut. Då ska jag ta tag i allt annat igen. Ta mig upp till gymmet, hinna med att arbeta, fota och vara med vänner! Nu ska jag byta dator igen för att fortsätta med projektet om hållbar utveckling. Ikväll ska vi kolla på första slutspelsmatchen och jag ska försöka uppdatera om veckan i Åre! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0