110314 Monday


Har hela dagen, enda sen imorse, gått runt och trott att det är fredag idag. Känns lite snopet när man varje gång kommer på att det bara är måndag och man har en hel vecka framför sig. Just nu är det stressigt, imorgon har vi debatt med naturkunskapen och engelskan. jag är inte alls förberedd och ikväll ska jag till Hovet istället för att plugga. Känns stabilt. Sedan är veckan lugn. Eller egentligen inte, på torsdag har vi spanskaprov som dessutom är stort med mycket grammatik. Men jag tror det kommer lösa sig, jag har ju både tisdag och lite onsdag att plugga på! Just nu sitter jag och äter en bär/frukt/nöt-sallad bestående av hallon, jordgubbar, banan, solroskärnor och valnötter och fantiserar att det är sommar. Men det är ju nästan så i alla fall. Vädret är på topp och jag vill alldra helst gå ut och ta en riktigt lång promenad! Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0