110330 det kan va så förfärligt

Hej!!!!! Å, har helt glömt (läs: verkligen inte hunnit) att skriva av mig här. Praktiken började ju i måndags och jag kunde aldrig gissa att jag skulle vara SÅ trött när jag kommer hem. Jobbar från klockan 08.30-17.00 varje dag, dvs. att jag inte är hemma förens 17.30. Och det är inte direkt kontorsjobb där man sitter på en stol hela dagarna. Nej, det är springa upp och ner i trappor, lämna saker hit, hämta saker dit. Men missförstå mig inte, det är himla roligt! Alla är jätte trevliga och min 'handledare' Maja är toppen go! Men man är helt slut om eftermiddagarna och orkar inte lyfta ett finger när man däckat på sängen. En sak är ju i alla fall rätt skönt: jag lägger mig OTROLIGT tidigt och somnar med en gång! Nu ska jag ta en dusch och fortsätta lyssna på Lasse W. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0