110901

Tjena hallå! Jag är först nu hemma på riktigt för första gången idag. Jag var visserligen hemma en sväng efter skolan, slängde i mig middag och hämtade innebandygrejerna. Det gick på mindre än en halvtimme. Torsdagar kommer vara min mardrömsdag den här terminen! Slutar klockan 5 med idrott (som kan vara allt ifrån i Skarpnäck till hela Stockholm typ...), vid 7 ska jag vara i upplandsväsby. Detta kommer innebära hela innebandybagen och matsäck till skolan. Jag kommer aldrig hinna hem efter att jag slutat, eftersom jag vid ca 6 måste vara ute ur lägenheten igen för att hinna med pendel. Nu är jag i alla fall hemma och ska krypa ned i sängen. Imorgon är det fredag vilket självklart innebär helg, men även en rolig "skoldag". Jag och Amanda har fått i uppdrag av skolan att fota Thorengruppens andra gymnasiums (Yrkesgymnasiets) interiörbilder för skolmagasinen som t.ex. delas ut på gymnasiemässan med mera! Imorgon ska vi fota Kungsholmens YG och på måndag ska vi till Sollentuna. Kul och läskigt. Man vill ju göra ett bra jobb! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0