110909 gamla goingar

Har kollat igenom mammas gamla bilder och här är tre gamla goingar. Första när vi precis hade fått Spiff, jag är ca 13-14 år. Andra är jag och min minsta kusin Linus, jag är nog 14 år? Tredje är jag och pappa och jag är ett antal år yngre, kan ha gått i femman något sådant? Idag är det i alla fall fredag igen. Jag sov bort hela eftermiddagen så kommer nog inte kunna sova på ett tag tyvärr. Ska upp tidigt imorgon och åka på "träningshelg". Vi har träningspass i Runby mellan 12-17 imorgon och på söndag 09-17 (även träningsmatch). Kommer bli kul men stressigt, eftersom jag har en hel del plugg som jag ska vara klar med i början av veckan. Nu ska jag kolla klart på Robinson på tv4play och sedan försöka sova. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0