120813

Snart börjar lovet ta slut, bara en vecka kvar. Å ena sidan har jag lite panik, vill inte börja stressen igen, har haft ett så otroligt lungt - men endå roligt och händelserikt lov! Å andra sidan är det väl skönt att komma in i lite rutiner, mycket roligt kommer även hända under året, och när skolan börjar igen är det inte långt kvar till studenten! Bjuder på lite blandat från sommaren:
 
 
London med världens bästa mamma över en helg i juni. Shopping, afternoon tea, långa promenader och regn.
 
 
Midsommar och Cecilias 18års dag firades på mitt landställe med många fina vänner!
 
 
Med Nathalie, Louise och Frida åkte jag för 3e året irad till Peace&Love, och fick lyssna på all grym svensk musik!
 
 
Trots att mina kära magaluftjejer från förra året åkte på en tvåveckorsresa tidigare under sommaren, kunde jag inte hålla mig borta i år heller. Blev en spontanare i 6 dagar med Cecilia. Alldeles för lite sömn men otroligt skönt att komma bort till solen och på något sätt ändå kunna "slappna av".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0