120814

Usch. Klockan är 10 och det är redan KOLSVART utomhus. Blir det alltid mörkt såhär tidigt på sommaren? Lovet har gått alldeles för snabbt verkligen. Om exakt en vecka börjar skolan. Jag har verkligen haft panik, åldersnoja och allt möjligt den senaste veckan. Jag kom nämligen att tänka på sommaren när jag precis skulle börja gymnasiet. Tjejerna i innebandylaget som är ett par år äldre sa åt mig att ta vara på åren, att de var den roligaste tiden och att gymnasiet skulle gå riktigt fort. Jag skämtade bara bort det - för mig var 3 år en hel evighet. Men nu står man här, ska precis börja sista året, och allt har gått FÖR fort. Det känns som alldeles nyligen man träffade klassen för första gången. Jag hängde med Felicia första dagen och sedan dess har vi och tjejerna umgåtts hela tiden. Jag kan lova, att trots att det är ett helt år kvar med alldeles för mycket plugg, så kommer det gå alldeles för snabbt. Vårt bästa år. Businesstrip, praktik, skivor, studentplanerande, studenten, flak och fester. Jag måste lova mig själv att verkligen ta vara på det här, utan att glömma skola, träning och andra vänner. Att prioritera och inte gå misste om något jag senare kommer ångra. Att jag på senaste tiden fått denhär nojan - vad ska jag göra sen, jag kommer inte ha tid med allt jag vill göra, snart är det för sent - det ska jag bara glömma bort. Vi har vårt bästa år framför oss. No Regrets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0