120108

Snart är jag tillbaka och ska uppdatera det senaste från jul och nyår och lägga upp lite bilder! Just nu sitter jag med Cecilia och skickar arbetsansökan för sommarjobb på Öland. Vi har hållt på ett bra tag med CVn, persnoligabrev och anketter. Skrivare, bilder och sanners. Det har gått lite trögt men nu börjar vi entligen fått lite ordning på det. Jag är ledig både imorgon och tisdag innan skolan drar igång igen, så någon minut borde jag få över till att lägga in bilder från kameran. Cecilia ska gå alldeles strax och jag ska hoppa i säng. Imorgon ska jag upp tidigt för att försöka jobba lite men framför allt plugga till allt som jag har nu i samband med lovet... Vi har ju nämligen nån vecka "kvar" på höstterminen innan vi byter block och schema i skolan. Höres och synes hehehihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0