120119

Enda sedan skolan börjat igen har jag pluggat. Har så otroligt mycket. Svenskaprov, matteprov, engelska uppsatts, spanska redovisning, engelska redovisning, veteskaplig uppsatts på geografin, matteprov nr 2. Det är inte små saker heller. Stora jobbiga uppgifter som jag verkligen inte har något flyt i. Har även haft en vädligt jobbig vecka här hemma med lite sömn och mycket oro. Idag fick vi i alla fall ett bra besked och jag känner mig en aning lugnare. Inatt kanske jag kan sova utan att vakna av mardrömmar. Förutom all denna stress har jag hunnit med mycket innebandy däribland skol-dm i Enskedehallen, då jag även drog med mig en rejäl smäll på muskelfästena i knät. Gick av träningen igår och idag stannar jag hemma helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0