130113

Lite update då: Sista helgen på lovet spenderades i Vilunda med träningsläger, fredag-söndag. Ett mini-Näshulta, så himla jobbigt. Jag lovar, jag kunde inte röra mig efter (eller under lägret), musklerna gjorde ont. Fick i alla fall in grymmaste tekniken på att rulla ur sängen ner på knä på golvet och sedan dra mig upp, det gick inte att resa sig ur sängen vanligt.
Skolan började inte förens onsdagen. Från att ha haft 12 timmars håltimme förra terminen, tror jag att jag har ca 2-3 på det här schemat, såååå underbart skönt. Dessutom fått våra estitiska val, som tur var fick jag foto som jag verkligen verkligen ville. Nu är det bara en vecka kvar i skolan, och sedan blir det praktik i 5 veckor. Under den tiden ska jag passa på att klara mitt körkort, har bokat min första lektion, risk 1an och risk2an.
Idag vann vi vår 10e raka match mot Bro och är fortfarande obesegrade. En del slarv och tappade från 4-1 (när vi skulle ha punkterat matchen) till 4-3. Segt men endå en vinst.
Matchen drog ut på tiden så missade hockeyn. Istället ska jag träffa Anthon, gos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0