130121

Min helg har varit upp och ner, både bra och riktigt pissigt dålig. Under fredagskvällen firades Ebba som fyllde 18 på nyårsafton. Jag kunde inte hänga med ut pga match dagen efter, men timmarna hemma hos henne var roliga! Matchen vill jag inte prata om. Vi leder fortfarande serien, men hade bestämt att vara OBESEGRADE den här säsongen, det sprack mot serietvåan... Hade tänkt att stanna hemma resten av kvällen för jag var så otroligt arg. Det gick inte att prata med mig på ett bra tag. Cecilia och isabelle övertalade iaf mig att följa med till någon bar tillslut. Kvällen spenderades endast där utan att dra vidare. Grabbarna kom dit och vid stägning följde Anthon med hem och sov över. På söndagen gick vi upp sent och direkt därpå kom Lovisa och hämtade upp mig med bil till hockeyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0