140102 nyår och födelsedagsfirande

 
På nyårsafton vaknade jag hemma hos Anthon, för att sedan åka och hjälpa till hos Johanna inför kvällens middag. Förutom mig och Johanna var även Anna och Hanna W där. Vid 6-tiden rullade Hanna G, Henrik, Anthon, Felix, Jesper och Wiktor in. Till middag blev det räkcocktail, oxfilé, fruktsallad och alkohol. Senare åkte vi buss och tåg ända ut till Åkersberga för hemmafest och nyårsfirande. I år fick jag en riktig nyårskyss av min kärlek, och på sätt och vis firade vi "ett år" i och med detta. Vi träffades ju trotts allt för första gången på nyårsafton förra året. Vem hade då kunnat gissa att jag skulle stå där med honom i år igen och vara störtförälskad? Inte jag i alla fall! Kvällen höll på till halv 6 morgonen efter då vi kröp ner i hans säng hemma i Vallentuna.
 
Dagen efter vaknade vi vid halv 3, åt den obligatoriska pizzan, sov framför premier league och sov sedan hela natten till idag. Och idag fyller hjärtat år. Jag och hans mamma sjöng vid halv 7 imorse och gav honom presenter. Jag hade skrivit ett uruselt julklappsrim (i och med att det var en kombinerad jul- och födelsedagspresent) där jag bjöd med honom till London för att kolla på Arsenal. Jag tror att han blev glad!
 
Det var en bra början på 2014!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0